Problem z wewnętrznym
Kursanci, którzy obecnie realizują kurs prawa jazdy, mogą czuć się względnie bezpiecznie, ale co z kursantami, którzy rozpoczną kurs w grudniu? Jaki egzamin wewnętrzny powinni oni zdawać?
Kursanci, którzy obecnie realizują kurs prawa jazdy, mogą czuć się względnie bezpiecznie, ale co z kursantami, którzy rozpoczną kurs w grudniu? Jaki egzamin wewnętrzny powinni oni zdawać?
Za przygotowanie nowego egzaminu teoretycznego odpowiedzialny jest Instytut Transportu Samochodowego. O tym, na jakim etapie są przygotowania oraz jak wyglądać będą nowe pytania, rozmawiamy z koordynującą prace dr inż. Izabellą Mitraszewską.
Kursanci przygotowujący się do egzaminu na prawko znaleźli w sieci sposób na przechytrzenie egzaminatorów. Ci, którzy egzamin mają już za sobą, na mapach Google odtwarzają zapamiętane trasy, którymi „jeżdżą” poszczególni egzaminatorzy i zaznaczają miejsca, w których najczęściej „oblewają” kandydatów na kierowców.
Od 29 czerwca 2011 r. zmieniły się zasady badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, przez co znacznie utrudniony jest dostęp do tego dokumentu. A wszystko przez proces dostosowania polskiego prawa do dyrektyw Unii Europejskiej.
Już oficjalnie wiadomo, że przyszłoroczna edycja konkursu „Instruktor Roku” odbędzie się w Krakowie. Organizatorzy, oprócz wielu atrakcji towarzyszących, zapowiadają również zmiany w regulaminie.
Marszałek województwa łódzkiego sam zmienił zasady egzaminowania kierowców w Łódzkiem. Wprowadzone 1 lipca nowe zasady wywołały śmiech i protesty instruktorów. Okazało się, że pomysł wyszedł od urzędników i egzaminatorów nadzorujących.
Moi kursanci oraz moi klienci (pacjenci) niejednokrotnie opowiadają o koszmarnym efekcie trzęsącej się nogi podczas egzaminu na prawo jazdy. Któż tego nie przerabiał?
Rewolucyjne zmiany przebiegu państwowego egzaminu teoretycznego na prawo jazdy po 11 lutego 2012 r.
Już tylko niespełna dwa miesiące pozostały, by przedłużyć uprawnienia do wykonywania pracy kierowcy samochodów ciężarowych i autobusów. 91 ośrodków uczestniczy w ogólnopolskiej akcji „35 godzin w dowolnym tempie”
Już szósta edycja Akademii Trenera Wykładowcy dobiegła końca. Jak donosi organizator, czyli Ogólnopolskie Stowarzyszenie KIEROWCA.PL, łącznie przeszkoliło się już 120 osób, a chętnych na kolejne edycje stale przybywa. O korzyściach z uczestnictwa w szkoleniu rozmawiamy z Moniką Witek, zastępcą kierownika OSK Auto Test w Krakowie, która certyfikat trenera-wykładowcy ma już w kieszeni.