#DriveMoreEnglish: przyszłość w j.ang.
Dotychczas, w cyklu artykułów przedstawiających zagadnienia języka angielskiego dla instruktorów i egzaminatorów nauki jazdy omówiliśmy… Czytaj dalej »#DriveMoreEnglish: przyszłość w j.ang.
Dotychczas, w cyklu artykułów przedstawiających zagadnienia języka angielskiego dla instruktorów i egzaminatorów nauki jazdy omówiliśmy… Czytaj dalej »#DriveMoreEnglish: przyszłość w j.ang.
Nie musisz mieć bloga. Blog jest dla tych, którzy mają coś do powiedzenia i chcą… Czytaj dalej »Dlaczego posiadanie bloga na swojej stronie internetowej jest tak ważne?
Wyjaśnijmy sobie jedno. Media społecznościowe to nie tylko Facebook. Nie zapominajmy o tym, że zanim… Czytaj dalej »Social media i OSK?
W obecnych czasach większość z nas nie wyobraża sobie życia bez smartfona, a także bez… Czytaj dalej »Aplikacja mobilna – przyszłość branży OSK.
UWAGA: Na potrzeby poniższego artykułu wyobraźmy sobie, że chcemy promować fikcyjną szkołę jazdy SuperJazda znajdującą… Czytaj dalej »Twoja pierwsza płatna reklama na Facebooku – zdobądź większą liczbę kursantów
Trzeci fragment rozmowy na temat aplikacji bizprawko.pl z Maciejem Matuszakiem- Dyrektorem zarządzającym w e-kierowca.pl i… Czytaj dalej »Aplikacja Bizprawko.pl dla OSK: dostęp do kursów/ usprawnienie pracy ośrodka (część 3)
Konstruując budżet musimy pamiętać, aby wykonać to rzetelnie, bez nadmiernego optymizmu, pozostawiając pewien margines na… Czytaj dalej »„Budżet w OSK”, wkrótce w kwartalniku Szkoła Jazdy
Od początku 2019 r. obowiązują nowe regulacje podatkowe w zakresie rozliczania paliwa kupowanego do samochodów… Czytaj dalej »Łukasz Szewczyk: Trudniejsze rozliczanie całego paliwa w OSK
Każda opinia, dobra lub zła, jest cenna i może pomóc w zdobyciu nowych klientów. Trzeba… Czytaj dalej »Dialog w sieci. Jak reagować na krytykę?
Prawie wszyscy korzystają dziś z mediów społecznościowych, szczególnie młodzi. Dlatego warto, żeby potencjalni klienci ośrodka szkolenia… Czytaj dalej »Klienci polecają, interes się kręci!