Lipiec/Sierpień Nr 07-08/2009 (43-44)

miesięcznik " Szkoła jazdy "

NA CZYM CHCE ZARABIAĆ WORD. Status wojewódzkich ośrodków ruchu drogowego, mimo ponad dziesięcioletniego istnienia – wciąż dla wielu pozostaje niejasny. Czy są to jednostki samorządu wojewódzkiego, podległe marszałkowi, czy też może samofinansujące się przedsiębiorstwa? Te pytania wracają, ilekroć dochodzi do konfliktu interesów dwóch grup: “kasty” dyrektorów i środowiska OSK.

CO WOLNO MARSZAŁKOWI

Mimo że od pięciu lat jesteśmy w Unii Europejskiej, wciąż nam do Europy daleko. Świadczy o tym chociażby arogancja władzy, którą sami wybieramy. Tym razem doświadczyli jej znani i szanowani nie tylko w swoim środowisku reprezentanci stowarzyszeń szkół kierowców z Torunia.

CUDOWNY LEK CZY PUŁAPKA?

Właściciele szkół jazdy w Polsce są od lat jedną z bardziej ubezwłasnowolnionych grup przedsiębiorców: nie mogą nawet wybrać sobie narzędzia pracy, czyli aut szkoleniowych, bo robią to za nich dyrektorzy WORD-ów. Jednak coś ostatnio drgnęło: pojawił się pomysł konsorcjów.

JAK ZOSTAĆ INSTRUKTOREM NAUKI JAZDY?

Żeby prowadzić działalność gospodarczą w zakresie szkolenia kierowców, trzeba dysponować kadrą instruktorską, gdyż to właśnie instruktor szkoli osobę ubiegającą się o uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdem. Jeśli już zalegalizowaliśmy nasz ośrodek, pora zatrudnić właściwe osoby

Wasze komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  • Brak produktów w koszyku.