Miesięcznik Szkoła Jazdy Lipiec/Sierpień Nr 07-08/2009 (43-44)

NA CZYM CHCE ZARABIAĆ WORD. Status wojewódzkich ośrodków ruchu drogowego, mimo ponad dziesięcioletniego istnienia - wciąż dla wielu pozostaje niejasny. Czy są to jednostki samorządu wojewódzkiego, podległe marszałkowi, czy też może samofinansujące się przedsiębiorstwa? Te pytania wracają, ilekroć dochodzi do konfliktu interesów dwóch grup: "kasty" dyrektorów i środowiska OSK.

CO WOLNO MARSZAŁKOWI
Mimo że od pięciu lat jesteśmy w Unii Europejskiej, wciąż nam do Europy daleko. Świadczy o tym chociażby arogancja władzy, którą sami wybieramy. Tym razem doświadczyli jej znani i szanowani nie tylko w swoim środowisku reprezentanci stowarzyszeń szkół kierowców z Torunia.
CUDOWNY LEK CZY PUŁAPKA?
Właściciele szkół jazdy w Polsce są od lat jedną z bardziej ubezwłasnowolnionych grup przedsiębiorców: nie mogą nawet wybrać sobie narzędzia pracy, czyli aut szkoleniowych, bo robią to za nich dyrektorzy WORD-ów. Jednak coś ostatnio drgnęło: pojawił się pomysł konsorcjów.
JAK ZOSTAĆ INSTRUKTOREM NAUKI JAZDY?
Żeby prowadzić działalność gospodarczą w zakresie szkolenia kierowców, trzeba dysponować kadrą instruktorską, gdyż to właśnie instruktor szkoli osobę ubiegającą się o uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdem. Jeśli już zalegalizowaliśmy nasz ośrodek, pora zatrudnić właściwe osoby
redaktor felietonista z działu
Shopping Cart
Brak produktów w Twoim koszyku.
Razem
0,00 
0