Kolejny ODTJ w budowie. Tym razem w Łódzkiem

wizualizacja ODTJ w Łodzi

Już w lipcu planowane jest otwarcie Toru Łódź, czyli kolejnego obiektu w Polsce, gdzie już niedługo świeżo upieczeni kierowcy będą mogli odbywać obowiązkowe szkolenia.

Ośrodek doskonalenia techniki jazdy powstaje w Strykowie pod Łodzią, przy drodze krajowej 71 (w kierunku Zgierza).

– Będzie to pierwszy taki obiekt w województwie łódzkim – mówi Tomasz Kaszuba, wiceprezes zarządu spółki EcoRacing, właściciela Toru Łódź. – Bardzo go brakowało. Widać to choćby po bardzo dużym zainteresowaniu, jakie budzi nasza inwestycja.

Tor Łódź to obiekt, na którym będą mogli poćwiczyć doświadczeni kierowcy samochodów osobowych, motocykli, gokartów oraz świeżo upieczeni kierowcy. Ci ostatni już w przyszłym roku obligatoryjnie muszą odbyć szkolenie w jednym z ośrodków doskonalenia techniki jazdy.

Główna pętla toru asfaltowego będzie miała długość 1,5 km, szerokość 8-12 m i 17 zakrętów. Obiekt zostanie wyposażony w dwie płyty poślizgowe: prostokątną (7 m x 70 m) i stanowiącą wycinek pierścienia.

Oprócz toru asfaltowego, w ramach inwestycji zaprojektowano parterowy budynek dydaktyczno-szkoleniowy, który pomieści 80 osób.

Obiekt ma zostać otwarty w lipcu. Kadra ośrodka nie jest jeszcze zamknięta. Właściciele obiektu szukają m.in. instruktorów doskonalenia techniki jazdy.

jaz

Więcej informacji na temat Toru Łódź będzie można znaleźć w majowym numerze „Szkoły Jazdy”.

 

7 komentarzy do “Kolejny ODTJ w budowie. Tym razem w Łódzkiem”

  1. Kolejny bzdurny pomysł się służący wykonywania jakiegoś dobra ale wyciągania kasy od obywateli marnotrawstwo ziemi która niczego nie urodzi czas z tym skończyć bo zabraknie chleba a będą tylko igrzyska, inwestycje te nigdy się nie zwrócą a zostaną poligony i pobojowiska Matkę Ziemię należy szanować ona nigdy się nie da oszukać odczujemy to my lub następcy, dużo ziemi ornej zajęły tzw. autostrady a Polska żeby istnieć musi stawiać na rolnictwo bo nic nowego innowacyjnego nie jesteśmy w stanie wymyśleć.

  2. Kolejne metry i km. pod betonem niemożliwości szybkiego dojazdu do małych miejscowości nie uregulowane rzeki które nie mogą przyjąć nadmiaru wód opadowych, czas się opamiętać i spojrzeć ,czy to co na zachodzie jest zawsze dobre? a może by wyciągnąć wnioski, te drogi nie są dla zwykłych biednych ludzi one są głównie dla kapitalistów i bogaczy Popieram Zielonego

  3. Pingback: การ ซื้อฟรีสปิน คืออะไร

  4. Pingback: 918Kiss Slot

Dodaj komentarz