Dawno już żaden spot promujący bezpieczne zachowanie na drodze nie zdobył takiej popularności jak ten opublikowany przedwczoraj, w którym głównym bohaterem jest mistrz Zgazu Tanoga. Niezwykle popularny wśród internautów film powstał na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, jest fragmentem kampanii „Włącz myślenie”.

Spot trwa niewiele ponad dwie minuty. Drogą położoną w środku lasu spaceruje Azjata. W jednym ręku trzyma fajkę , w drugim - kij, na którym zawieszono tobołek. Starszy mężczyzna jest ubrany na czarno. Ma na sobie spodnie, kaftan oraz czapkę. Wygląda jak duchowny jednego z tradycyjnych chińskich systemów filozoficznych i religijnych - taoizmu.


Co działo się dalej? Wystarczy sprawdzić to tutaj: https://www.facebook.com/wlaczmyslenie


Internauci są filmikiem zachwyceni. Na facebookowym profilu kampanii „Włącz myślenie” pojawiło się mnóstwo komentarzy: „Fajny pomysł a realizacja jeszcze lepsza”. „ Brawo”, „Wreszcie znakomity spot. Żeby tylko ludzie wzięli sobie rady do serca” - to tylko kilka z nich.


Dlaczego film, który powstał na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego tak dobrze się przyjął? Powodów jest co najmniej kilka. Dynamiczna akcja, wyrazista postać mistrza Zgazu Tanogi, nawiązanie do popkultury (a dokładniej słynnego filmu „Karate Kid”) oraz pouczające rady mistrza być może sprawią, że chociaż część kierowców zastosuje się do jego wskazań…


jaz

felietonista z działu
Shopping Cart
Brak produktów w Twoim koszyku.
Razem
0,00 
0