Tak się robi dobrą kampanię brd

Société de l’assurance automobile du Québec – SAAQ – kanadyjski rząd stworzył kampanię brd w której zwraca dość mocno uwagę na przejścia dla pieszych. fot. facebook.com/SAAQQC

  • Kanadyjska produkcja stała się hitem internetu – na samym tylko facebooku przez dwa tygodnie uzbierała ponad 3,5mln wyświetleń
  • Akcja kampanii toczy się w Montrealu, gdzie specjalnie pod produkcję zamontowano unoszące się pasy, które wyraźnie dały do zrozumienia kierowcom, że zbliżają się do przejścia dla pieszych

Cały spot dostępny jest tutaj.

Piesi to od zawsze najsłabsi, najmniej chronieni uczestnicy ruchu drogowego. Starcie człowieka z nawet niewielkim samochodem przy niedużej prędkości niesie ryzyko poważnych obrażeń, a nawet śmierci. Po filmie możemy się domyślać, że niezatrzymywanie się przed przejściami dla pieszych czy wyprzedzanie innych pojazdów na przejściach to nie tylko nasz krajowy, polski problem.

Albin Sieczkowski, bloger motoryzacyjny