• Właściciele małych i średnich firm coraz częściej wykorzystują outsourcing usług do realizacji zadań firmowych.
  • Obsługa pojazdów, usługi księgowe i prawnicze, teraz także reklama.




Branża OSK sięga po usługi proponowane przez firmy zajmujące się reklamą, reprezentowaniem w mediach społecznościowych, nagłaśnianiem podejmowanych działań. Jeszcze niedawno wszystko próbowaliśmy robić sami, zgodnie z przekonaniem, że jak nie my, to kto. Że sami wiemy najlepiej, co jest nam potrzebne.





Milena Harynek przyznaje, że częściej teraz korzysta z usług zewnętrznych firm zajmujących się reklamą. Właścicielka Szkoły Nauki Jazdy D-H Opole kiedyś sama projektowała reklamy na Facebooku, kampanie Google.





"W kwestii optymalizacji kosztów zauważyłam, że firmy zajmujące się marketingiem wiedzą więcej niż my. Dobieranie grup docelowych, kampanie Google to czasochłonny proces. Zlecanie takich działań jest korzystne dla szkół. Wiedzą ile będą wydawać na reklamę i mogą skutecznie określić budżet. Dzięki temu nie będzie to taki worek, do którego bez przerwy dorzucamy pieniądze".




Szymon Janicki felietonista z działu Język angielski dla instruktorów
Shopping Cart
Brak produktów w Twoim koszyku.
Razem
0,00 
0