Od września br. wydział komunikacji gorzowskiego magistratu uruchomi usługę powiadamiania petentów SMS-em lub e-mailem o możliwości odbioru dokumentów - poinformowała PAP rzecznik Urzędu Miasta Gorzów Wlkp. Anna Zaleska.

Warunkiem otrzymania informacji tą drogą będzie wyrażenie na to zgody poprzez wskazanie numeru telefonu komórkowego lub adresu poczty elektronicznej w chwili składania wniosku o rejestrację pojazdu, wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego lub prawa jazdy.


"Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom mieszkańców w zakresie ułatwienia i usprawnienia sposobów komunikowania się z tym wydziałem, prezydent miasta wydał zgodę na wdrożenie systemu powiadomień o wytworzonych dokumentach komunikacyjnych" - powiedziała Zaleska.


 Wiadomości będą spływać do petentów między godzinami 7 i 17. Według urzędników, rozwiązanie to znacznie skróci okres zalegania wytworzonych dokumentów w teczkach spraw oczekujących na zamknięcie, a także usprawni wymianę informacji pomiędzy urzędem a interesantem.


Przez minione cztery lata wydział komunikacji Urzędu Miasta w Gorzowie wydawał średnio po ok. 18 tys. dokumentów komunikacyjnych (dowody rejestracyjne i prawa jazdy) rocznie.


 


Źródło: PAP


 


 


 

redaktor felietonista z działu
Shopping Cart
Brak produktów w Twoim koszyku.
Razem
0,00 
0