Co w programie?
👉Fakty OSK
👉 5 skutecznych trików na reklamę OSK w Internecie.


Ponad 52 minuty dziennie spędzane przed ekranem przez użytkownika Tik Toka, miliony stale zalogowanych fanów Facebooka nieustannie obserwujących znajomych i polubione strony, popularność Insta-Stories… W ciągu kilku lat, zapewne na stałe, zmienił się model konsumpcji Internetu, a media społecznościowe stały się jednym z podstawowych kanałów dotarcia do klienta i następnie, komunikacji z nim.


Biznes właściwie od samego początku zauważył potencjał mediów społecznościowych jako kanału promocyjnego, konkurencyjnego dla tradycyjnych mediów elektronicznych i drukowanych. A w tej chwili… trudno już wyobrazić sobie jakąkolwiek skuteczną kampanię informacyjną lub reklamową bez intensywnej obecności w tzw. new media.


Nie inaczej jest z branżą szkolenia kierowców. Właściwie wszyscy próbujemy, wypracowujemy własny pomysł i metodę na obecność w mediach społecznościowych. Szkoły jazdy publikują zdjęcia uśmiechniętych młodych kierowców- tuż po zdanym egzaminie, chwalą się nową flotą pojazdów szkoleniowych oraz nowoczesnymi salami wykładowymi, organizowane branżowe eventy publikowane są jako stories na Instagramie, Youtube stał się popularnym miejscem publikacji krótkich filmów instruktażowych podnoszących kompetencje i świadomość młodych kierowców, a profil Facebook traktowany jest często jako swoisty słup ogłoszeniowy, na którym „przyklejamy” wszystko, co tylko warto powiedzieć, zakomunikować klientom. Czy słusznie?


14 lipca w programie Porozmawiajmy o Branży chcemy zastanowić się jaką strategię obecności w mediach społecznościowych powinny przyjąć ośrodki szkolenia kierowców.
Czy rzeczywiście powinien to być kosz, do którego wrzucamy każdy pomysł, filmik, zdjęcie z ciekawej sytuacji drogowej?
A może powinniśmy opracować i następnie wdrożyć konsekwentnie realizowaną strategię oraz dostosowaną do niej taktykę obecności w new media?
Czy Facebook to naprawdę podstawowe i najbardziej korzystne narzędzie?
Jakie są zalety i charakterystyka Instagrama?
Jak wykorzystać na Youtube ekspercki potencjał kadry instruktorskiej naszej szkoły jazdy?
A może warto zainteresować się najbardziej dynamicznie rozwijającym się Tik Tokiem i jak budować w nim swoją obecność?


Serdecznie zapraszamy do aktywnego udziału w programie w najbliższą środę 14 lipca o godzinie 20.30. Transmisja Porozmawiajmy o Branży dostępna będzie na portalu szkola-jazdy.pl oraz, oczywiście- na Facebooku i Youtube.


Zaproś znajomych!

Szymon Janicki felietonista z działu Język angielski dla instruktorów
Shopping Cart
Brak produktów w Twoim koszyku.
Razem
0,00 
0