Niemiecki maluch może i ma błyskawicę na masce, ale kursantom nie grozi z tego powodu porażenie piorunem.

Corsa wykorzystywana przez Ośrodki Kształcenia Kierowców to trzecia generacja niemieckiego malucha. Zadebiutowała ona w 2000 roku, a cztery lata temu ustąpiła miejsca następcy. Auto dostępne było w Europie jako trzy- i pięciodrzwiowy hatchback, a na pozaeuropejskich rynkach także jako czterodrzwiowy sedan oraz dwudrzwiowy pikap. Płyta podłogowa corsy posłużyła jako podstawa do budowy modelu Meriva (pięcioosobowy van), Tigry TwinTop (kabriolet z elektrycznie składanym metalowym dachem) oraz modelu Combo (pojemny dostawczak). Co by nie mówić, corsa to ważny model dla Opla i jeden z najpopularniejszych modeli tej marki.


Corsa, którą wykorzystuje wiele Ośrodków Szkolenia Kierowców, to przedstawiciel segmentu B. Auto mierzy nieco ponad 3,9 m długości i wyróżnia się nowoczesną, choć mało odkrywczą linią nadwozia. Spore szyby to dobra rzecz w autach z literą L na dachu, podobnie jak klasyczna linia nadwozia z linią maski pochyloną pod stosunkowo niewielkim kątem. Ułatwia to wyczucie krańcowych punktów samochodu. Wnętrze jest w miarę przestronne i ergonomiczne, a do tego ma bardzo wyważoną stylistykę, więc nic nie rozprasza uwagi przyszłych kierowców.


Corsa jest autem niemieckim i można to wyczuć w stylu, w jaki się prowadzi. W porównaniu z toyotą yaris...


CZYTAJ DLALEJ na dev.szkola-jazdy.pl

redaktor felietonista z działu
Shopping Cart
Brak produktów w Twoim koszyku.
Razem
0,00 
0