Zadaniem spotu jest edukacja zarówno pieszych jak i kierowców w kwestii bezpiecznych zachowań na pasach. fot. Youtube/KWP Olsztyn





  • Ponad stu nagrodzonych uczestników konkursów, rozdanych tysiące odblasków, stworzone trzy profilaktyczne spoty, a przede wszystkim ograniczenie niebezpiecznych zdarzeń z udziałem pieszych - to efekt projektu ,,Patrz na mnie - poprawa bezpieczeństwa pieszych w ruchu drogowym na terenie miasta Braniewa"




Cały pierwszy spot dostępny jest tutaj https://youtu.be/lL27Qiyo4Zk





Krótki film nie zawiera super efektów specjalnych, ale na tle wszystkich kampanii tego typu w Polsce wypada naprawdę nieźle. Spot pokazuje nasze aktualne, nowoczesne i zabiegane czasy w których niestety także podczas jazdy nie potrafimy się ,,oderwać" od telefonu. Filmik powinien dawać jasno do zrozumienia, że korzystając z telefonu podczas jazdy przestajemy szanować brd. To nic, że akurat nasze dziecko jedzie teraz z nami, bo jeżeli wszyscy będą tak robić, a kiedyś nasze dziecko będzie przechodziło przez przejście dla pieszych to historia może nie skończyć się happy endem.





Pierwszy spot powinien utkwić kierowcom w pamięci. Oby kolejne dwa były tylko lepsze. To co należy podkreślić to fakt, że produkcja tego spota nie pochłonęła gigantycznej sumy pieniędzy. Łącznie około 50 tys. złotych, ale całość programu z Braniewa to także 90 spotkań funkcjonariuszy z dzieciakami, młodzieżą, dorosłymi i osobami starszymi - łącznie ponad 40 godzin lekcyjnych. Ponadto w ramach wymienionej kwoty zrobiono wiele ulotek, plakatów i rozdano sporo odblasków. Przygotowano nawet kilka konkursów. Ostatnie chyba najważniejsze nawet - opisywany projekt to nie jeden, a trzy spoty! Dwa kolejne będą opublikowane niebawem.





Albin Sieczkowski, bloger motoryzacyjny


Albin Sieczkowski felietonista z działu Felietony
Shopping Cart
Brak produktów w Twoim koszyku.
Razem
0,00 
0