“Nie testuj prędkości na rodzinie. Włącz Myślenie”

Pod takim hasłem ruszyła wakacyjna kampania społeczna Ministerstwa Infrastruktury, Sekretariatu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W związku z wyjazdami wakacyjnymi Polaków przez okres letni będą prowadzone działania zapewniające dotarcie do kierowców i ich rodzin w celu zwiększenia świadomości na temat bezpieczeństwa podczas jazdy, w szczególności w tak wrażliwym okresie, jakim są wyjazdy wakacyjne.

Podstawową przyczyną wypadków drogowych jest nadmierna prędkość. Dlatego głównymi założeniami kampanii są: zwrócenie uwagi publicznej na problem zagrożeń, jakie stwarza jazda z nadmierną prędkością, wywołanie publicznej dyskusji, co robić, aby spadek liczby wypadków drogowych był tendencją stałą, oraz przede wszystkim budowa społecznego ruchu nie akceptacji prędkości.

Kampania skoncentrowana jest w różnych mediach, począwszy od outdoor na stacjach benzynowych na głównych trasach prowadzących do miejscowości wypoczynkowych, poprzez . komunikację internetową w wielu portalach po wybrane stacje radiowe.

Uzupełnieniem kampanii społecznej są działania promocyjne podczas akcji „Lato z radiem”, realizowanej przez Polskie Radio w okresie wakacyjnym w 20 miejscowościach w całym kraju.

Mp/MI

 

Wasze komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  • Brak produktów w koszyku.