Przejdź do treści

"Nie testuj prędkości na rodzinie. Włącz Myślenie"

banner "Nie testuj prędkości na rodzinie. Włącz Myślenie"

Pod takim hasłem ruszyła wakacyjna kampania społeczna Ministerstwa Infrastruktury, Sekretariatu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W związku z wyjazdami wakacyjnymi Polaków przez okres letni będą prowadzone działania zapewniające dotarcie do kierowców i ich rodzin w celu zwiększenia świadomości na temat bezpieczeństwa podczas jazdy, w szczególności w tak wrażliwym okresie, jakim są wyjazdy wakacyjne.

Podstawową przyczyną wypadków drogowych jest nadmierna prędkość. Dlatego głównymi założeniami kampanii są: zwrócenie uwagi publicznej na problem zagrożeń, jakie stwarza jazda z nadmierną prędkością, wywołanie publicznej dyskusji, co robić, aby spadek liczby wypadków drogowych był tendencją stałą, oraz przede wszystkim budowa społecznego ruchu nie akceptacji prędkości.

Kampania skoncentrowana jest w różnych mediach, począwszy od outdoor na stacjach benzynowych na głównych trasach prowadzących do miejscowości wypoczynkowych, poprzez . komunikację internetową w wielu portalach po wybrane stacje radiowe.

Uzupełnieniem kampanii społecznej są działania promocyjne podczas akcji „Lato z radiem”, realizowanej przez Polskie Radio w okresie wakacyjnym w 20 miejscowościach w całym kraju.

Mp/MI

 

7 komentarzy do “"Nie testuj prędkości na rodzinie. Włącz Myślenie"”

  1. Pingback: ข่าวบอล

  2. Pingback: buy sildenafile online

  3. Pingback: Public Health Degree in Africa

  4. Pingback: โปรโมชั่น LSM99

  5. Pingback: โคมไฟ

  6. Pingback: เครื่องพ่นละอองฝอย

  7. Pingback: emergency roadside service

Możliwość komentowania została wyłączona.

Koszyk zakupowy0
Brak produktów w koszyku!
0