Pod takim hasłem ruszyła wakacyjna kampania społeczna Ministerstwa Infrastruktury, Sekretariatu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W związku z wyjazdami wakacyjnymi Polaków przez okres letni będą prowadzone działania zapewniające dotarcie do kierowców i ich rodzin w celu zwiększenia świadomości na temat bezpieczeństwa podczas jazdy, w szczególności w tak wrażliwym okresie, jakim są wyjazdy wakacyjne.



Podstawową przyczyną wypadków drogowych jest nadmierna prędkość. Dlatego głównymi założeniami kampanii są: zwrócenie uwagi publicznej na problem zagrożeń, jakie stwarza jazda z nadmierną prędkością, wywołanie publicznej dyskusji, co robić, aby spadek liczby wypadków drogowych był tendencją stałą, oraz przede wszystkim budowa społecznego ruchu nie akceptacji prędkości.


Kampania skoncentrowana jest w różnych mediach, począwszy od outdoor na stacjach benzynowych na głównych trasach prowadzących do miejscowości wypoczynkowych, poprzez . komunikację internetową w wielu portalach po wybrane stacje radiowe.


Uzupełnieniem kampanii społecznej są działania promocyjne podczas akcji „Lato z radiem”, realizowanej przez Polskie Radio w okresie wakacyjnym w 20 miejscowościach w całym kraju.


Mp/MI


 

Marek Spychalski felietonista z działu
Shopping Cart
Brak produktów w Twoim koszyku.
Razem
0,00 
0