Zdarza się, że kierowcy busów, zwłaszcza na trasach międzynarodowych jeżdżą do ,,upadłego”. Na szczęście Parlament Europejski o nich zadbał.
Kierowcy dostawczaków o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 2,4t będą musieli pracować z tachografem.
Zmienione przez PE Rozporządzenie 561/2006 określa iż w każdym aucie o DMC powyżej 2,4 tony wykorzystywanym w transporcie międzynarodowym będzie musiał być zainstalowany tachograf. Do tej pory w niektórych krajach Europy Zachodniej był on wymagany w busach jedynie wtedy kiedy ciągnęły one za sobą przyczepkę.
Kilkutysięczne trasy busiarzy na tzw. strzała, czyli bez odpoczynków pójdą w zapomnienie. Warto dodać, że przemęczony kierowca jest równie niebezpieczny jak ten pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających. Zmęczenie skutecznie pogarsza widzenie, myślenie, a przede wszystkim opóźnia czas reakcji na niespodziewane zdarzenia.
Aby busy spełniły nowe standardy będą musiały mieć na pokładzie cyfrowy tachograf, a ich kierowca imienną kartę na której zapisywane są takie informacje jak: czas prowadzenia pojazdu, innej pracy, dyspozycji i postoju.
- PE zmieniło rozporządzenie, ale Rada UE musi je jeszcze przyjąć, zaakceptować.
Albin Sieczkowski, bloger motoryzacyjny
Pingback: ซื้อหวยออนไลน์
Pingback: this website
Pingback: packman disposable cartridges
Pingback: white berry runtz
Pingback: แผ่นติดหลังคา
Pingback: Acquista ossicodone online Texas, Acquista Xanax online, Commander Oxycodone 30 mg, dove acquistare ossicodone in linea, Il posto migliore per acquistare Ossicodone in linea, Livraison Oxycodone 30 mg, Ordina Acquista ossicodone online senza prescrizione,
Możliwość komentowania została wyłączona.