Bądź widoczny! Ta zasada obowiązuje na drodze i... w Internecie.

Niemal każda firma - poza swoją stroną WWW - ma profil w mediach społecznościowych. To pragmatyzm. Użytkownikami mediów społecznościowych są ludzie, którzy mogą stać się naszymi klientami. Dlatego tak istotne jest to, co pojawia się na naszym firmowym profilu i niemniej ważne jest to, co to jest.

- Każdy post można wzbogacić, żeby zwracał na siebie uwagę - mówił w programie „Porozmawiajmy o branży” ekspert do spraw marketingu Krzysztof Syrek.



W opinii eksperta istotne jest to, żeby posty na Facebooku zawierały materiały wideo.

- Takie materiały każdy może sam wyprodukować. Wystarczy telefon. Nagrywajcie, prowadźcie własne transmisje Live, bo te na Facebooku lobbuje sam Facebook - podkreśla Krzysztof Syrek.

Pobierz szablon Ankiety COVID-19 dla kursanta i materiał o pisaniu postów na Facebooku


Krzysztof Ledzion felietonista z działu
Shopping Cart
Brak produktów w Twoim koszyku.
Razem
0,00 
0