Bądź widoczny! Ta zasada obowiązuje na drodze i… w Internecie.
Niemal każda firma – poza swoją stroną WWW – ma profil w mediach społecznościowych. To pragmatyzm. Użytkownikami mediów społecznościowych są ludzie, którzy mogą stać się naszymi klientami. Dlatego tak istotne jest to, co pojawia się na naszym firmowym profilu i niemniej ważne jest to, co to jest.
– Każdy post można wzbogacić, żeby zwracał na siebie uwagę – mówił w programie „Porozmawiajmy o branży” ekspert do spraw marketingu Krzysztof Syrek.
W opinii eksperta istotne jest to, żeby posty na Facebooku zawierały materiały wideo.
– Takie materiały każdy może sam wyprodukować. Wystarczy telefon. Nagrywajcie, prowadźcie własne transmisje Live, bo te na Facebooku lobbuje sam Facebook – podkreśla Krzysztof Syrek.
Pobierz szablon Ankiety COVID-19 dla kursanta i materiał o pisaniu postów na Facebooku