• Jak działają algorytmy Facebook i Instagrama?
  • Jak działać wydajnie czasowo i wykorzystać potencjał naszych kursantów?




Wszystkie zasady, reguły według których publikowana i rozpowszechniana jest treść w mediach społecznościowych inaczej działają na Facebooku, inaczej na Instagramie. Krzysztof Syrek (E-Kierowca) zauważa, że każda aplikacja, strumień świadomości poszczególnych kanałów działa inaczej, podsuwa nam treści w charakterystyczny dla siebie sposób..





"O ile na Facebooku możemy dotrzeć do osoby, która nas nie poszukuje aktywnie w danym momencie, na Instagramie może to być trudniejsze. Oprócz pokazywania na naszym kanale instagramowym jakości naszej marki, powinniśmy wykorzystywać potencjał kursantów, ich zasięgi. Nasi młodsi kursanci na Instagramie funkcjonują w oparciu o tzw. stories, inaczej relacje. Produkujmy relacje, oznaczajmy naszych kursantów i namawiajmy do tego aby oni sami produkowali swoje relacje, ze swojego kursu, gdzie oznaczają nasze OSK".





Dyrektor działu marketingu E-Kierowcy zaznacza, że pozwoli nam to budować zasięg i świadomość, że jest to OSK, które potrafi prowadzić kursy w interesujący sposób, ponieważ kursanci chcą się pochwalić uczestnictwem w takich kursach.








Szymon Janicki felietonista z działu Język angielski dla instruktorów
Shopping Cart
Brak produktów w Twoim koszyku.
Razem
0,00 
0