1 lipca roku 2018 we Francji wprowadzono prawo obniżające prędkość na drogach zarządzanych przez departamenty z 90 km/h do 80 km/h. Konieczność argumentowano wzrastającą liczbą wypadków śmiertelnych na drogach.
Po wejściu w życie ustawy o mobilności, departamenty dostały prawo podwyższenia prędkości do 90 km/h.
Część departamentów zdecydowała się podwyższyć prędkość dopuszczalną, na zarządzanych przez siebie drogach. Na razie taką decyzje podjął departament Marny Górnej, ale w ślad za nimi do zmian przygotowują się następne i tak według prognoz Ligi Obrony Kierowców będzie ich około dwunastu.
Wprowadzeniu limitów sprzeciwiały się tzw. Żółte Kamizelki.
Po wejściu w życie ustawy o mobilności, departamenty dostały prawo podwyższenia prędkości do 90 km/h.
Część departamentów zdecydowała się podwyższyć prędkość dopuszczalną, na zarządzanych przez siebie drogach. Na razie taką decyzje podjął departament Marny Górnej, ale w ślad za nimi do zmian przygotowują się następne i tak według prognoz Ligi Obrony Kierowców będzie ich około dwunastu.
Wprowadzeniu limitów sprzeciwiały się tzw. Żółte Kamizelki.
Przeczytaj także ›
- Warsztaty dla Instruktorów - online
- 1.3 miliarda złotych wsparcia z funduszy UE na budowę A2 i S6
- ITD na śląsku skontrolowało 70 aut dostawczych. Tylko w 1 przypadku wszystko było okej
- Janusz Ujma: Czy powróci ORMO?
- Podhale jeździ na lewych prawkach
- Za kilka godzin pół tysiąca elektrycznych BMW wyjeżdża na ulice Warszawy
- Odszedł Mirosław Marach