Zmniejszenie liczby wypadków i obniżenie o połowę liczby zabitych – takie były główne założenia Narodowego Programu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego 2013-2020. Program właśnie się zakończył. Efekty? Pomimo wydanych milionów z roku na rok ginie coraz więcej osób.
Na raport za rok 2020 będziemy musieli poczekać. A patrząc na tempo prac Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego – prawdopodobnie długo. Rada dopiero w połowie października przedstawiła raport za 2019 rok. Z dokumentu wynika, że na polskich drogach zginęło wówczas o 300 osób więcej niż w 2018. Na BRD w ciągu ostatnich pięciu podsumowanych latach Ministerstwo infrastruktury wydało prawie 40 milionów złotych. W tym czasie – według policyjnych statystyk wypadków – nie doszło do oczekiwanej poprawy sytuacji. Mało tego – rok 2016 był pierwszym, w którym liczba wypadków w Polsce rok do roku wzrosła. Ministerstwo Infrastruktury dobrze ocenia realizację wydatków i samego programu. Teraz zapowiada kolejny. To będzie Program Bezpiecznej Infrastruktury Drogowej.
Pingback: kaws rocks | crumpets vape | guava gas strain |springfield farms carts | dmt vape uk | curepen legend og | mad river melts | buy dmt vape pen |kaws rocks weed | boutiq vapes |glo extracts | kaws weed | georgia pie strain
Pingback: บทความคาสิโน lsm99
Pingback: ไซด์ไลน์
Pingback: เว็บสล็อตรวมทุกค่าย แตกง่ายได้เงินไวมาแรงปี 2024 มาดูกันเลย
Pingback: สล็อต เครดิตฟรี
Możliwość komentowania została wyłączona.