BMW, Lamborghini i Tik Tok. Co łączy nowe media społecznościowe i samochody marki premium?

Wiele firm korzysta z platform społecznościowych: to tanie i proste źródło komunikacji z odbiorcami, które ułatwia tworzenie społeczności wokół marki. Jedną z najszybciej rozwijających się platform jest TikTok, który w Europie zyskał już 100 mln użytkowników. TikTok umożliwia umieszczanie i edytowanie krótkich filmów. Te najbardziej atrakcyjne są szeroko eksponowane.
Co ciekawe, ufamy treściom przekazywanym przez marki, a 75 proc odbiorców TikToka nie ma nic przeciwko oglądaniu treści pochodzących od firm. 70 proc. czuje się bliżej marek, które są obecne w mediach społecznościowych. Niemal tyle samo lubi oglądać tam reklamy i wcale ich nie unika.
Dowodem na biznesowe znaczenie platformy może być fakt współpracy TikToka i Lamborghini lub BMW. Firmy motoryzacyjne odkrywają przestrzeń tzw. nowych mediów. Cyfrowy świat pozwala dotrzeć do niezliczonej ilości odbiorców za niemal jednym kliknięciem.
Witek Bąk felietonista z działu
Shopping Cart
Brak produktów w Twoim koszyku.
Razem
0,00 
0