Facebook to za mało

  • Facebook jako najpopularniejsze medium społecznościowe jest najczęściej wykorzystywanym kanałem przez ośrodki szkolenia kierowców.
  • Ale… czy to wystarczy?

O sile Facebooka, ale także o popularności innych kanałów społecznościowych wśród młodzieży, dyskutowaliśmy podczas programu Porozmawiajmy o Branży z Wiktorią Armańską- popularną Lkową z Enigmy Kielce oraz Krzysztofem Syrkiem- menadżerem działu marketingu E-Kierowcy.

Krzysztof Syrek uważa, że szkoły jazdy masowo wykorzystują Facebook, ponieważ jest to medium, które szeroko trafiło do pokolenia części właścicieli szkół jazdy i w którym wychowywało się młodsze pokolenie. Natomiast zatrzymanie się na poziomie Facebooka może być niebezpieczne.

„Może nawet wykluczać osoby, które nie śledzą trendów, którymi żyje młodsze pokolenie. Na Facebooku publikujemy zdjęcia z przykładami sukcesów naszych kursantów i super, że to robimy, bo to potwierdza jakość naszej pracy, naszego OSK. Ale ci kursanci, którzy u nas zdają, już częściej funkcjonują w żywszej formie w innych mediach społecznościowych w innym rodzaju treści- w treści video”.