• Facebook jako najpopularniejsze medium społecznościowe jest najczęściej wykorzystywanym kanałem przez ośrodki szkolenia kierowców.
  • Ale... czy to wystarczy?




O sile Facebooka, ale także o popularności innych kanałów społecznościowych wśród młodzieży, dyskutowaliśmy podczas programu Porozmawiajmy o Branży z Wiktorią Armańską- popularną Lkową z Enigmy Kielce oraz Krzysztofem Syrkiem- menadżerem działu marketingu E-Kierowcy.





Krzysztof Syrek uważa, że szkoły jazdy masowo wykorzystują Facebook, ponieważ jest to medium, które szeroko trafiło do pokolenia części właścicieli szkół jazdy i w którym wychowywało się młodsze pokolenie. Natomiast zatrzymanie się na poziomie Facebooka może być niebezpieczne.





"Może nawet wykluczać osoby, które nie śledzą trendów, którymi żyje młodsze pokolenie. Na Facebooku publikujemy zdjęcia z przykładami sukcesów naszych kursantów i super, że to robimy, bo to potwierdza jakość naszej pracy, naszego OSK. Ale ci kursanci, którzy u nas zdają, już częściej funkcjonują w żywszej formie w innych mediach społecznościowych w innym rodzaju treści- w treści video".








Szymon Janicki felietonista z działu Język angielski dla instruktorów
Shopping Cart
Brak produktów w Twoim koszyku.
Razem
0,00 
0