Celem wielkiej kampanii społecznej, która wystartowała 15 października jest poprawa bezpieczeństwa dzieci na drodze. W ramach akcji 3 miliony uczniów otrzyma w najbliższych tygodniach kamizelki odblaskowe.
Ponadto każdy uczeń dostanie plan lekcji z „7 odblaskowymi radami drogowymi”, to podręczny przewodnik bezpiecznego zachowania się na drodze. Do wszystkich szkół trafią też konspekty lekcji na temat bezpieczeństwa dzieci w drodze do szkoły. Ambasadorem medialnym przedsięwzięcia jest Cezary Pazura.
Kampania ma na celu
- poszerzyć wśród dzieci świadomość zagrożeń w ruchu drogowym
- realnie przeciwdziałać wypadkom, w których ofiarami są dzieci,
- wykształcić nawyki bezpiecznego zachowywania się na drodze.
Przygotowane dla dzieci kamizelki uszyte zostały w kilku rozmiarach. Mają być estetyczne i wygodne, a ich powierzchnia- nieporównywalnie większa w stosunku do tradycyjnych odblasków, umożliwi dostrzeżenie dziecka na drodze w warunkach złej widoczności.
Dane dotyczące liczby poszkodowanych dzieci w wypadkach drogowych są zatrważające. W 2017 roku w Polsce, w 2822 wypadkach drogowych z udziałem dzieci do 14 lat, zginęło 56 dzieci, a 3116 zostało rannych.
Pingback: บอลยูโร 2024
Pingback: auto swiper
Pingback: site de afiliados
Pingback: SEO Affiliate Domination
Pingback: รับทำเว็บไซต์
Możliwość komentowania została wyłączona.