Pierwszy fragment rozmowy na temat aplikacji bizprawko.pl z Maciejem Matuszakiem- Dyrektorem zarządzającym w e-kierowca.pl i Markiem Brzezińskim- Doradcą handlowym w e-kierowca.pl 

  • dlaczego korzystanie z bizprawko.pl jest wartością dodaną dla OSK?

  • w jaki sposób aplikacja bizprawko.pl  może pomóc w prowadzeniu OSK?

  • jak ją stworzyć i obsługiwać?


Co to jest bizprawko.pl i dlaczego dla OSK jest to wartość dodana?  W jaki sposób ośrodek może na tym skorzystać?

Każdy z ośrodków może w ciagu kilku minut mieć własną aplikację. Smartfon u młodych ludzi jest w tej chwili praktycznie "przyklejony" do dłoni-  dlatego  najbardziej naturalnym sposobem dotarcia do nich  jest stworzenie własnej aplikacji.

Co to znaczy "mieć własną aplikację"? Jak ją stworzyć? Co jest potrzebne?

Przede wszystkim trzeba  prowadzić własny profil na Facebooku. Ośrodki szkolenia kierowców często prowadzą własne profile i w tym momencie mają już wszystkie narzędzia potrzebne do  stworzenia tej aplikacji. Posiadając profil, na panelu bizprawko.pl można połączyć naszą nową usługę z istniejącym profilem na Facebooku i nasza aplikacja "zaciągnie" wszystkie dane, które wcześniej były obecne na tym profilu ośrodka w portalu społecznościowym-  przetransformuje je w nową aplikację
Praktycznie nie jest jest do tego potrzebna żadna magiczna wiedza informatyczna lub programistyczna. Trzeba się po prostu umieć zalogować do swojego konta na Facebooku. 

Ile czasu zajmie mi stworzenie tej aplikacji?

Kilka minut, to jest tak naprawdę po prostu podanie nazwy ośrodka i wybranie nazwy dla naszej aplikacji. Cała reszta odbywa się już automatycznie.

Świetnie, a dlaczego warto korzystać z aplikacji, a nie dotychczasowego konta na Facebooku?

Po pierwsze jedno nie wyklucza drugiego. Jeżeli prowadzimy swoje konto ma Facebooku aktywnie,  to ta nasza aplikacja bizprawko.pl ośrodka rozwija się wraz z nim, ponieważ  na bieżąco-  dzień po dniu-  aktualizuje  dane, które zostały umieszczone na Facebooku. Natomiast jest kilka sposobów na wykorzystanie aplikacji:

  • jest nośnik informacyjny o tym co się dzieje w ośrodku i jakie mamy promocje,

  • możemy ją wysyłać samą do naszych kursantów lub przyszłych kursantów,

  • możemy do niej umieścić link na Facebooku,

  • warto dopisać ją w podpisie maila wysyłanego do klientów,

  • aplikacja jest również rozpowszechniana wraz z wysyłaniem dostępów do testów i wykładów, które możemy nadawać przez aplikację i  panel kursanta.


To fajny sposóļ na dotarcie do klientów. I my ze swojej strony robimy też sporo aby młodzi ludzie wysyłali aplikację swoim kolegom, rozpowszechniali ją wśród znajomych.

Czy to jest pomysł na tworzenie społeczności wokół ośrodka?

Zdecydowanie tak, bo jeśli mamy dobry ośrodek, nasi kursanci otrzymują narzędzie do tego, aby nas polecić.  Mogą wysłać swoim znajomym link do aplikacji. My ze swojej strony dajemy dzień bezpłatnego dostępu do kursu na prawko.pl -  każdy może mieć dostęp do kursu, rozwiązać testy, sprawdzić się.

Czy potrzebna jest jedna, konkretna osoba nominowana w ośrodku do obsługi aplikacji, czy należy angażować w ten proces instruktorów, pracowników biurowych?

Na pewno, jeśli chodzi o polecanie to tak- powinni to robić wszyscy, instruktorzy podczas jazd, wykładowcy na zajęciach. Należy zachęcać do tego aby dzielić się tą aplikacją, bo każdy (osoba polecająca i ta, która otrzyma aplikację) dostaje coś np. u nas otrzymuje dostęp do kursu. Natomiast później musi być ktoś odpowiedzialny za wysyłanie komunikatów do kursantów, tak aby tekst i informacja były jednolite.

 

 

 
Szymon Janicki felietonista z działu Język angielski dla instruktorów
Shopping Cart
Brak produktów w Twoim koszyku.
Razem
0,00 
0