Pomidor i nauka

Przedstawię kilka trików znacząco wpływających na efektywność uczenia się. Jest to wiedza, którą warto sprzedać kursantowi. Po pierwsze, lepiej będzie mu szła nauka, po drugie – zyska na tym nasz profesjonalizm.

Akademia SPS. Twórz pakiety, docieraj do klientów

Krzysztof Adamski

– Dobrym sposobem na przyciągnięcie klientów jest tworzenie pakietów. Istotą tej metody jest założenie, że nie wszyscy chcą tego samego. Inne potrzeby ma osoba młoda, ucząca się jeszcze w liceum, jeszcze inne – zapracowany biznesmen, który nie dysponuje dużą ilością wolnego czasu – mówi Krzysztof Adamski, trener i menedżer specjalizujący się w procesach dotyczących sprzedaży i zarządzania.

Jak uczyć, żeby nauczyć?

Jak uczyć, żeby nauczyć?

Niniejszym artykułem otwieramy nowy cykl w ramach „Akademii SPS”. Będziemy w nim prezentować różne aspekty współpracy na linii instruktor – kursant oraz efektywne techniki przekazywania wiedzy i kształtowania umiejętności.

Dane osobowe, zgody i umowy powierzenia

kobieta pracująca z dokumentami
W poprzednim artykule przybliżyłam temat ochrony danych w ośrodkach szkolenia kierowców. Celem tego tekstu jest z kolei zwrócenie uwagi na to, że ochrona danych osobowych nie polega tylko na rejestracji w GIODO, ale również konieczność uzyskania zgody na pewne działania marketingowe oraz konieczność zawierania tzw. umowy powierzenia.
Call Now Button
  • Brak produktów w koszyku.