Biznes

Akademia SPS: Zainwestuj w reklamę na Facebooku

Starsze osoby zawsze powtarzają, że za ich czasów było lepiej niż obecnie. Często nie jest to prawda, takie stwierdzenia są efektem pozytywnych skojarzeń z młodości. Z Facebookiem sprawa wygląda jednak nieco inaczej. W rozmowach specjalistów od marketingu od dłuższego czasu przewija się jeden temat. Chodzi o spadek osiąganych zasięgów.

telefon komórkowy, kawa

Akademia SPS: Poznaj swojego klienta

Żeby efektywnie wykorzystywać techniki komunikacyjne w kontaktach z naszymi klientami, trzeba ich dobrze poznać. Warto więc założyć profile w mediach społecznościowych i po prostu je poobserwować.

social media

Tajemnica skutecznej komunikacji

Marketing w ciągu ostatnich lat diametralnie się zmienił. W komunikatach skierowanych do grupy docelowej w wieku 17-24 nie ma miejsca na utarte frazy marketingowe, które jeszcze kilka lat temu były powszechnie używane. Należy stosować język korzyści. Każde stwierdzenie musi być poparte dowodami.

social media

Facebook? To da się ogarnąć!

Wiele ośrodków szkolenia kierowców wciąż nie korzysta z możliwości, która jest właściwie na wyciągnięcie ręki. Chodzi oczywiście o potencjał mediów społecznościowych. Dzięki odpowiednio dobranej komunikacji możemy przecież pozytywnie się wyróżnić i zaangażować użytkowników ze swojej grupy docelowej.

Pomidor i nauka

Przedstawię kilka trików znacząco wpływających na efektywność uczenia się. Jest to wiedza, którą warto sprzedać kursantowi. Po pierwsze, lepiej będzie mu szła nauka, po drugie – zyska na tym nasz profesjonalizm.

Krzysztof Adamski

Akademia SPS. Twórz pakiety, docieraj do klientów

– Dobrym sposobem na przyciągnięcie klientów jest tworzenie pakietów. Istotą tej metody jest założenie, że nie wszyscy chcą tego samego. Inne potrzeby ma osoba młoda, ucząca się jeszcze w liceum, jeszcze inne – zapracowany biznesmen, który nie dysponuje dużą ilością wolnego czasu – mówi Krzysztof Adamski, trener i menedżer specjalizujący się w procesach dotyczących sprzedaży i zarządzania.