Po partnersku o szkoleniu. Relacja z konferencji e-kierowcy [ZDJĘCIA]

Data publikacji: 09.10.2017

Ponad 100 gości z całej Polski wzięło udział w kolejnej edycji ogólnopolskiej konferencji organizowanej przez firmę e-kierowca dla swoich partnerów biznesowych. Uczestnicy spotkania mieli okazję zapoznać się ze specjalnie dla nich przygotowanymi prelekcjami oraz zintegrować się podczas uroczystej kolacji.

Konferencja odbyła się w sobotę w hotelu Wodnik, zlokalizowanym nad zalewem Słok, w pobliżu Bełchatowa. Licznie przybyli goście mieli okazję zapoznać się z bardzo interesującymi prezentacjami prelegentów. Poruszana przez nich tematyka była oczywiście związana ze szkoleniem kandydatów na kierowców i kierowców.

Partnerzy firmy e-kierowca mogli się m.in. zapoznać z najnowszą ofertą firmy. Chodzi o „Jazdę dobrze ubezpieczoną”, czyli program ubezpieczenia pojazdów szkoleniowych przygotowany we współpracy z WDB Brokerzy Ubezpieczeniowi oraz kartę Mikroflota, oferującą szereg udogodnień, w tym zniżki na zakup paliwa na stacjach Orlenu.

Sporo czasu poświęcono podczas konferencji ludziom młodym, czyli lwiej części kandydatów na kierowców, którzy pojawiają się w ośrodkach szkoleniach kierowców. To głównie osoby z roczników 1980–1995, czyli tzw. milenialsi lub pokolenie Y. Prelekcję na ich temat wygłosił Michał Kot, przedstawiciel agencji badawczej IQS odpowiedzialnej za realizację bardzo ciekawego raportu „Świat młodych”.

Nie zabrakło także rozmów o chyba najważniejszych pracownikach ośrodków szkolenia kierowców, czyli instruktorach nauki jazdy. Bo to właśnie oni są odpowiedzialni za to, jak ludzie postrzegają szkołę, którą reprezentują. Jak zatem należy ich traktować i motywować, żeby wypełniali swoje obowiązki w sposób nienaganny? Odpowiedzi na te oraz szereg innych pytań udzielał Maciej Sasin, trener oraz konsultant rozwoju organizacji.

Kolejnym prelegentem zaproszonym na konferencję przez firmę e-kierowca był Konrad Romik, sekretarz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz przewodniczący komisji ds. weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych. Co miał do powiedzenia? Wspominał on m.in. o potrzebie zmian w sposobie przygotowywania pytań. Jego zdaniem, w puli powinno być obecnych więcej takich, które dotyczą głównych problemów związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego w Polsce.

– Egzamin teoretyczny ma sprawdzać wiedze merytoryczną i przygotowanie do bycia kierowcą. To nie jest egzamin z rozumienia logiki i teorii językoznawstwa czy zasad pisowni języka polskiego – stwierdził Romik. – Nie rozumem po co w niektórych pytaniach obecne jest podwójne zaprzeczenie. To niczemu nie służy, wprowadza tylko wśród kandydatów na kierowców niepotrzebny zamęt.

Sporym zainteresowaniem gości cieszył się panel prawniczy, prowadzony przez Radosława Biernata, specjalistę ds. prawnych w firmie e-kierowca i członka zespołu redakcyjnego „Szkoły Jazdy”. Główne tematy? Opublikowany przez nasze pismo rewolucyjny projekt zmian w ustawie o kierujących pojazdami oraz kwestie związane z wejściem w życie przepisów dotyczących okresu próbnego dla młodych kierowców.

Podczas konferencji nie zabrakło także programu artystycznego. Tym razem przed gośćmi zaproszonymi przez firmę e-kierowca wystąpił znany m.in. z serialu „13 posterunek” Paweł Burczyk, który zaprezentował komediowy monodram „4 tony podłogi” autorstwa Domana Nowakowskiego.

Spotkanie firmy e-kierowca z partnerami biznesowymi skończyło się uroczystą kolacją.

jaz

aaa

« powrót

Wasze komentarze (3)

Dodaj komentarz
25652Dodany przez Bobi (10.10.2017, 11:10 AM)

Pan Konrad Romik, sekretarz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz przewodniczący komisji ds. weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych. Co miał do powiedzenia? – Egzamin teoretyczny ma sprawdzać wiedzę merytoryczną i przygotowanie do bycia kierowcą. To nie jest egzamin z rozumienia logiki i teorii językoznawstwa czy zasad pisowni języka polskiego – stwierdził. – Nie rozumem po co w niektórych pytaniach obecne jest podwójne zaprzeczenie. To niczemu nie służy, wprowadza tylko wśród kandydatów na kierowców niepotrzebny zamęt. Nie rozumiem kto zatem wpływa na pytania stosowane na egzaminie, skoro Pan przewodniczący reprezentuje takie pogłądy???

25656Dodany przez NiedawnaKursantka (10.10.2017, 12:20 PM)

@p. Romik: tam trzeba zatrudnić korektora. To jest egzamin państwowy. Czy w formularzach paszportowych, albo dotyczących nadania obywatelstwa, są takie błędy, jakie są w formularzu egzaminu na prawo jazdy?

25659Dodany przez Polak (10.10.2017, 1:37 PM)

Testy nie sprawdzają nabytej wiedzy na kursie, ale mają udowodnić kursantowi że jest idiotę i napędzić kasę dla WORD. Co sądzić o takim panu który dopuszcza pytania do egzaminu PAŃSTWOWEGO i tego co zrobił?, Wniosek nasuwa się sam Ten "Pan" nie jest polakiem ale zakonspirowanym Chińczykiem. Do szkoły chłopcze do szkoły!!! i nie utrudniaj życia POLAKOM.